BeRMuLaNya SeBuAH KiSaH

Tetaplah Tersenyum Walau SeBerat Mana Dugaan Menimpa Diri Mu..

Subscribe
Add to Technorati Favourites
Add to del.icio.us

Smile Before Read =)


ANDA SUKA BLOG INI? ....................................................  Orang Tengah Sesat Dalam Blog Nie ...........................................
Sunday, September 26, 2010

Chelsea Kalah? Aduhhhhh..

Posted by WanDin
Views
Views


Arghh!!! Penat je aku keluar awal2 semata-mata nk tgk game Chealsea VS Man.City. Last2 kalah..Tapi memang patut pun Chelsea kalah..Main entah ape2 la je..Nasib baik la aku nie peminat dua-dua team..hehehe..Aku Sebenarnya,,team feveret aku adalah chelsea,tapi di sebab kn ada player2 yang aku minat,,Man.City pn aku sokong..Entah ape2 je kn..Boleh pulak sokong sampai 2 team..Xde semangat kesukanan btol..Tapi xkesah la ape pun,,dua2 team tetap jadi idaman hatiku..(ceh mcm ade impian pulak nk main dengan team 2..haha)

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Komen Ada Di Sini..Terima Kasih..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...