BeRMuLaNya SeBuAH KiSaH

Tetaplah Tersenyum Walau SeBerat Mana Dugaan Menimpa Diri Mu..

Subscribe
Add to Technorati Favourites
Add to del.icio.us

Smile Before Read =)


ANDA SUKA BLOG INI? ....................................................  Orang Tengah Sesat Dalam Blog Nie ...........................................
Saturday, October 9, 2010

Akhirnya Kesabaranku Berbaloi..=)

Posted by WanDin
Views
Views

Salam Semua..Lama Sudah Tak Update Blog Ni..Bukan Apa,,Buat Masa Sekarang Ni Saya Agak Busy Sikit..

Yelah kan,,Final Exam Dah Dekat Sangat Dah..Lagipun Kalau Update Pun,,Aku Akan Update 2 Lagi Blog Aku

Yang Lain..Blog Apa? Senang2 Layarilah http://sport2us.blogspot.com @

http://greatsportever.blogspot.com..Blog 2 Aku Buat Utk Dapatkan Sikit Duit Poket..Hahaha..Dah Banyak

Sangat AKu Bercerita Nie,,..So,,,Aku teruskan lah ea Kenapa Title Aku "Akhirnya Kesabaranku Berbaloi"

Nak Di jadikan Cerita,,Aku Pernah Bercinta Dengan Si S Ni Dulu..Tapi Hubungan 2 XKekal Lama Dek

Masalah2 Yang Xdapat Di Elakkan..Mula2 Frust La Juga..Sapa Yang Tak Frust Ble Putus Cinta Kan..Lagi2

Cinta Yang Amat Kita Harap2 Kan..Tapi Akhirnya Aku Redha..Dan Aku Terima Pandangan Dia Yang

Memang Tak Adaa Jodoh Antara Kami Berdua..Tapi,,Bagi Aku,,Kalau Aku Dah Sayang Seseorang 2,,Aku

Akan Sayang Sepenuh Hati..Berdetik Dalam Hati Nie Yang Aku Memang Nak Kembali Kat Dia 1 Hari

Nanti.So,,Aku pun Tunggu la Dia...Sampailah Pada Tanggal 8 / 10 / 10 Dia Melafazkan Hasrat Utk sambung

Balik Hubungan Yang Dah Terputus 2..Yang Melucukan,,Si Dia Tak Melafazkan Terus Kepada Aku

Tentang Hasratnya Itu..Di sebabkan Malula Katakan..Mana Taknye,,Orang Pompuan Kn..So,,Dengan

Menggunakan Seluruh Jiwa Raga Aku(ceh ayat nak gempak je..hehe) Aku Pun Terus Amik Alih Perbualan

Tu N Aku Yang Minta Sambung Balik..Akhirya,,Dia Terima Dan Kami Saling Berpaut Janji Yang Perkara

Dulu akan Kami Biarkan Lepas Dan Akan Cuba Perbaiki diri Masing2..Alhamdulillah..Akhirnya Kesabaran

Aku Utk Tunggu Dia Berbaloi..Aku Happy Sangat2...I LOVE HER N I PROMISE I'LL TAKE

GOOD CARE OF HER FOREVER !!!!!!!

*Cerita2 Jiwang Camnie Skali Skala je aku post..Sapa Yang Xsudi Baca,,Bleh La tgk Post2 yang laen ea ;-)

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Komen Ada Di Sini..Terima Kasih..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...