BeRMuLaNya SeBuAH KiSaH

Tetaplah Tersenyum Walau SeBerat Mana Dugaan Menimpa Diri Mu..

Subscribe
Add to Technorati Favourites
Add to del.icio.us

Smile Before Read =)


ANDA SUKA BLOG INI? ....................................................  Orang Tengah Sesat Dalam Blog Nie ...........................................
Saturday, November 20, 2010

2 Alam Dan RM 40 Juta Beliau........

Posted by WanDin
Views
Views

2 Alam Filem Arahan Dr.Rozmey Yang Dikatakan Mampu Pecah Panggung Rm 40 Juta Tue Apa Sudah jadi..?
Aku Tak Pergi Tengok Pun Lagi Filem Tue Sebab Aku Nak Dapatkan Feedback Daripada Orang Yang Dah Pergi Tengok Dulu.. RM 40Juta? Macam Tak Percaya Je? Best Sangat Ke Filem Dr tue? So,Untuk Menjimatkan Duit Aku,,Aku Cari Dulu Feedback2 Daripada Mereka2 Yang Dah Pergi Tengok.Nanti TakLah Membazir Duet Aku Buat Bayar Duet Tiket..Hehehe..

Dan.......Nie Lah Feedback Yang Aku Dapat..

Yang Positif....
( Di Ambil Dari Blog AndyHowtt )



Dan Yang Negatifnya....
DiAmbil Dari Lawan Web Twitter..

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

9 comments:

Nurul Jaafar said...

em, best ke cite ni? kalau dah tengok bg tau best ke tak :)

fatian athiea said...

ye ke??
gua taw dr. ni y produce..
gua xmnat trus.grrr

eila said...

smlm baru jer tgok ceta nie..
smlm tgok kt 1utama..xramai penonton pn time sy g tgok. huh~

My Love said...

salam..

citer tu citer seram ke, citer sedih? apsal sepupu beliau menangis? kihkih

ShaLLeyShaLina said...

filem ni kisah teladan biasa je.apa yg menarik?ntah la...adengan tuuuut je byk . cap ayam.

ShaLLeyShaLina said...

nak tambah lagi haha..cerita ni tang mana yang seram pun aku tak tahu. citer nek nak lg seram kottt...part sedih?? tak sedih langsung. tak dinafikan mmg filem ni ada mesej tapi kalau kata nak sampai 40 juta tu....garu2 kepala jap...huhu..kesian aron aziz berlakon, starring mcm bukan starring je...

aima in luv said...

nympah dengan over confident ddr..
mmg confident itu penting... arggg
nympah

WanDin said...

Memang Over confident..2 yang bila xlaku,,rkyt mlsia marah..cite gempak,, hasil???

Rina Rossoneri said...

hahaha lawak guling2 baca twitter nye nih..skrg ni berapa lah kutipan filem tuh

Post a Comment

Sila Tinggalkan Komen Ada Di Sini..Terima Kasih..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...