BeRMuLaNya SeBuAH KiSaH

Tetaplah Tersenyum Walau SeBerat Mana Dugaan Menimpa Diri Mu..

Subscribe
Add to Technorati Favourites
Add to del.icio.us

Smile Before Read =)


ANDA SUKA BLOG INI? ....................................................  Orang Tengah Sesat Dalam Blog Nie ...........................................
Wednesday, January 19, 2011

Lagi-Lagi Cinta

Posted by WanDin
Views
Views

Sekarang Dah Ramai Yang Mula Cakap Tentang Cinta,,
Aku Pun Naik Pelik,,
Cinta Nie Ada Musim Jugak Ke ??
Ramai2 Bercinta,,
Lepas Tu Ramai2 Putus,,
Pelik Betul Aku,,

Tapi Bagi Sesiapa Yang Serius Dalam Percintaan,,
Tak Jadi Masalah Langsung Kalau Dorang Nak Bercinta,,
Dengan Sape2 Sekali Pun,,
Asalkan Berkenan,,
Jalan.......

Tapi Kalau Aku,,
Susah Sikit Nak Cakap,,
Mungkin Aku Serius,,
Tapi Orang Lain Pulak Tak Serius,,
HaHaHa,,
Tak Baik Cakap Macam Nie Kan,,

Bercinta Lah Bagi Sape2 Yang Nak Bercinta,,
Jangan Di Herat Aku Sekali Sudah Lah,,
Jangan Sibuk2 Nak Tanya,,
Wandin , Bila Kau Nak Ada Makwe??
Memang Cari Maut Namanya,,
Kau Nak Bercinta,,
Just Go On,,
Aku ???
1 Hari Nanti Ada Lah,,
Jangan Nak Di Risaukan,,
HaHa..

Kepada Kawan2,,
Jagalah Pasangan Korang Baik2,,
Ada Jodoh,,
Bersatu Lah Korang,,
Aku Doakan Yang Terbaik Untuk Sume Kawan2 Aku,,
Ayat Macam Pasrah Je,,
Jumpa Lagi Kita Di Lain Masa..

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

1 comments:

Cik Atiqah said...

at-toyyibat littoyyibin..
perempuan yg baek untuk lelaki yg baek dan begitulah sebaliknye..^^
dah ada nama pasangan kita di luth mahfuz,cuma yg menentukn keperibadian dia ialah bentuk kepribadian kite.. baek kita,insyaAllah baek la psgn kte..XD

*single lg best!hehe*

Post a Comment

Sila Tinggalkan Komen Ada Di Sini..Terima Kasih..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...