BeRMuLaNya SeBuAH KiSaH

Tetaplah Tersenyum Walau SeBerat Mana Dugaan Menimpa Diri Mu..

Subscribe
Add to Technorati Favourites
Add to del.icio.us

Smile Before Read =)


ANDA SUKA BLOG INI? ....................................................  Orang Tengah Sesat Dalam Blog Nie ...........................................
Saturday, March 19, 2011

Impian Aku,,,

Posted by WanDin
Views
Views

Tiba-tiba Aku Terfikir,,
Apa Akan Jadi Dengan Aku Lagi 10 Tahun Kan..
Masa Tu Umur Aku Dah Pun 30 Tahun..
Haaaa Lamanya,,
Dah Terlalu Besar,,

Aku Mungkin Pada Masa Tu Dah Pun Bekerja,,
Ada Pendapatan Sendiri,,
Ada Aset Sendiri,,
Cakap Pasal Aset Nie,,
Teringat Pulak Impian AKu Nak Ada Rumah Sendiri,,
Kereta Besar,,
Dan Keluarga Yang Besar..
HaHaHaha,,

Rumah Banglo Yang Tersergam Indah,,
Kereta BMW 5Series Yang Berkilat2,
Wahhh !! 
Boleh Ke Jadi Kenyataan,,??
Boleh Kalau Ada Usahanya,,
Belajar Lah Pandai2,,
Ada Rezeki,,
Boleh Lah beli...
Tapi Benda Yang Paling AKu Tak sabar Sekali,,
Kawen !!!!
Yep,,
Kawen Ada Lah Benda Yang Paling Aku Tak sabar,,,
Dan Juga Benda Yang Paling Aku Takut,,
Bukan Takut Apa,,
Takut Tak Ada Calon..
Hahahaha,,
Susah Nak cari Calon Sekarang,,
Kalau Kita Berkenan,,
Dia Pulak Tak Berkenan Kat Kita,,
Kalau Kita Minat,,
Dia Pulak Dah AdaYang Lain..
2 Jugak Lah Yang Dah Jadi Sekarang,,
Sayangkan Orang Yang Sedang Sayangkan Orang Lain..
Haaa..
Macam Mana 2?
entah Lah Aku Pun Tak Tahu Apa Kesudahannya,,
Tapi APa Pun,,
Aku Akan Tetap Menunggu Saat Tu Tiba,,
Saat Semua Impian AKu jadi Kenyataan,,
Semoga Tercapai Hendaknya..
Insya Allah..

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Komen Ada Di Sini..Terima Kasih..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...