BeRMuLaNya SeBuAH KiSaH

Tetaplah Tersenyum Walau SeBerat Mana Dugaan Menimpa Diri Mu..

Subscribe
Add to Technorati Favourites
Add to del.icio.us

Smile Before Read =)


ANDA SUKA BLOG INI? ....................................................  Orang Tengah Sesat Dalam Blog Nie ...........................................
Saturday, March 19, 2011

Maaf Dari Hati

Posted by WanDin
Views
Views

Buat Pertama Kalinya Aku Tukar Privasi Setting Blog Aku,,
Semata2 Untuk Meluahkan Rasa Di Hati,,
Untuk Tidak Bagi Orang Lain Tahu Apa Isi Hati Aku,,
Kerana Malu Lebih Menyelubungi Diri,,
Tapi Tiba2 Takpa aku Sedari,,
Dia Dah Pun Buka Blog Aku,,
dan Tahu Aku Sudah Merubah Sesuatu Di Blog Nie,,

Sayang,,
Bukan Salah Saya Untuk Menyembunyikan Sesuatu Dari Awak,,
Bukan Juga Kehendak Saya Untuk Tidak Berkongsi Segalanya Dengan Awak,,
Tapi Saya Ingin Jadi Seperti Awak,,
Menjadikan Sesuatu Medium Sebagai Tempat  Meluahkan Rasa,,
Agar Tenang Rasa Di Hati,,
Saya Ingin Jadi Seperti Itu,,
Menuturkan Setiap Kata Bicara Saya,,
Kerana Saya,,
Mempunyai Seribu Rasa Yang Ingin Du Luahkan Tentang Awak,,,
Tapi Saya Tak Mampu,,
Kerana Takutkan Awak Terasa Dan sedih,,

Tapi Kini,,
Awak Sudah Jadi Reader Blog Saya,,
Saya Harap Awak Tidak Akan Selalu Baca,,
Kerana,,
Saya Tak nak Menginggung Perasaan Awak,,
Saya Harap Awak Faham,,

Awak,,
Saya Minta Maaf Kat Awak,,
Sebab dah Cerobah Privasi Awak,,
Saya Tahu 2 Bukan Hak saya,,
Dan Sepatutnya Saya Tidak Membukanya..
Tapi Ketahui Lah Awak,,
Saya Tak Pernah Baca Blog awak Seperti Yang Saya Katakan..
Saya Cuma Berbohong..
Dan Ini Mungkin Pembohongan Kali Ke berapa Entah,,
Tapi 2 Lah Hakikatnya..
Saya Harap Awak dapat memaafkan Saya..

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Komen Ada Di Sini..Terima Kasih..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...