BeRMuLaNya SeBuAH KiSaH

Tetaplah Tersenyum Walau SeBerat Mana Dugaan Menimpa Diri Mu..

Subscribe
Add to Technorati Favourites
Add to del.icio.us

Smile Before Read =)


ANDA SUKA BLOG INI? ....................................................  Orang Tengah Sesat Dalam Blog Nie ...........................................
Friday, April 1, 2011

Alhamdulillah..

Posted by WanDin
Views
Views

Syukur Bila Segalanya Sudah Kembali Normal,,
Lega Rasa Bila Dapat Tahu Diri Sudah Bebas Dari Penyakit Denggi,,
3 Hari Menahan Seksa Akibat Demam Yang Melampau,,
Sakit Tekak Yang Mencucuk2,,
Hmmm,,
Tersekat Rasanya Aktiviti Hidup Normal Aku,,

Tapi Kini Semuanya Kembali Normal,,
Aku Boleh Makan Macam Biasa,,
Tidur Dengan Lena,,
Keluar Berjalan2 Macam Biasa,,
Dan,,,,
Yang Paling Penting Sekali Dah Tak Payah Makan Ubat Lagi,,
hahahaha,,
Ubat Pahit Memang Aku Tak Makan Lah,,
Lain Kali Bagi Vitamin Je Dah Cukup,,
Tu je Satu2 nya Ubat Yang Aku Boleh Telan,,
Yang Lain ???
Jadi Barang Koleksi Je Lah,,
Bukan Aku Tak Percaya Pada Ubat-Ubatan,,
Tapi Aku Lebih Selesa Melawan Penyakit Dengan Antibody Aku Sendiri,,
Orang Lelaki Kan,,
Kenalah Kuat,,
(^_^)

Terima Kasih Bayak2 Di Ucapkan Kepada Mereka Yang Telah Membantu AKu,,
Bagitahu Awal Tentang Penyakit Nie,,
So That Aku Boleh Berjaga2,,
Thanks Sangat2 Awak,,
Sayang Awak!!!
Hehehehe

Kepada Yang Lain,,
Jaga Lah Kesihatan Anda,,
Banyakkan Bersenam,,
Jangan Merokok,,
Jaga Pemakanan,,
Lagi Apa Ek?
Entah Lah,,
Korang Jagalah  Apa2 Yang Pasal Kesihatan Korang..
Hahaha,,
Aku Bukan Doktor Nak Bagi Nasihat Pasal Kesihatan Nie..
Apa2 Pun,,Semoga Kita Semua Sihat Sejahtera Dan Selamat Dalam Lindungan Allah S.W.T.
InsyaAllah..


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 comments:

Post a Comment

Sila Tinggalkan Komen Ada Di Sini..Terima Kasih..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...