BeRMuLaNya SeBuAH KiSaH

Tetaplah Tersenyum Walau SeBerat Mana Dugaan Menimpa Diri Mu..

Subscribe
Add to Technorati Favourites
Add to del.icio.us

Smile Before Read =)


ANDA SUKA BLOG INI? ....................................................  Orang Tengah Sesat Dalam Blog Nie ...........................................
Sunday, August 7, 2011

Moto Oh Moto

Posted by WanDin
Views
Views

Sekarang Nie Tengah Cuti Panjang,,
Dan Cuti Saya Pun Dah Nak Habis Sebenarnya,,
Bosan Betul Lah Duduk Umah Je Kan..
Baik Study Lagi Bagus..
Jumpa Kawan2,,
Jalan2 Sana Sini,,
Jumpa Buah Hati,,
Lagi Seronok Daripada Duduk Umah Tapi Takde Buat Apa2,,
Nasib Baiklah Ada Kerja Cuti Sem Nie,,
Dapat Jugak Cari Duet Belanja Kan,,
Sambil2 Kumpul Duet Raya Awal Sikit,,
Hehehe,,

Tapi Sekarang Motif Saya Nak Kumpul Duet Sebanyak Mungkin,,
Saya Nak Bina Sebuah Banglo Untuk Keluarga Saya,,
Hahaha,,
Joking,,
Mana Lah Mampu kan,,
Saya Nak Kumpul Duet Nak Beli Moto Je Nie,,
Dan Moto Idaman Saya Tentulah Yamaha LC135,,
Tapi,,,
Harga Dia Mahal Kan,,
Sesuai Lah Dengan Moto 2,,
So,,
Saya Pun Terpaksa Cut Bajet Saya Yang Lain Semata2 Untuk Moto Nie,,
Hmmm,,,
Sakit Nak Bayar Pakai Duet Sendiri,,
Ada Sape2 Nak Tolong Sponsorkan Tak??
Meh Lah Email Saya,,
Nanti Saya Bagi No Akaun,,
Hehehehe,,
Kalau Lah Ada Orang Nak Sponsor Kan,,
Mesti Best,,
Nak Mintak Kat Orang Tua,,
Kesian Pulak,,i
Kita Yang Nak Pakai Tapi Susahkan Dorang,,
Tak Mau Lah Saya,,
Harap2 Hasil Kerja Saya Sekarang Cukup Lah Untuk Beli Moto 2,,
Insya Allah..

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

6 comments:

Lea Isnawi said...

wahh...bagus2
cari duit sendri utk beli motor

FARHA (^_^) said...

anak yang baek ... huhu ^_^

ZouL said...

hahaha Yamaha LC135..idaman ku jua..ntah bila boleh dapat pun tarak tauuu

tirahzairi said...

jom kumpul duet...hihi

WieyaRaudzi ♡ said...

sikap yg baik.. patu diteladani ;)

WanDin said...

Thanks Kawan2..(^_^)

Post a Comment

Sila Tinggalkan Komen Ada Di Sini..Terima Kasih..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...