BeRMuLaNya SeBuAH KiSaH

Tetaplah Tersenyum Walau SeBerat Mana Dugaan Menimpa Diri Mu..

Subscribe
Add to Technorati Favourites
Add to del.icio.us

Smile Before Read =)


ANDA SUKA BLOG INI? ....................................................  Orang Tengah Sesat Dalam Blog Nie ...........................................
Monday, October 18, 2010

Cik Nuff Merajuk Dengan Aku Ke?

Posted by WanDin
Views
Views

Aku hanya insan biasa yang tak terlepas dari melakukan kesalahan..Tapi sebesar manakah kesalahan aku sehinggakan Cik Nuff seakan-akan merajuk dengan aku?

Sudah lebih sebulan aku berkenalan dengan Cik Nuff..Tanda perkenalan kami bermula setelah sahabat aku memperkenalkan aku dengan Cik Nuff nie.Dan Tanpa Buang masa aku terus jatuh cinta dengan Beliau.

1 Pekenalan yang baik dimana minggu pertama @ income pertama masuk dengan jayanya melebihi RM4..Walaupun agak sikit tapi aku bangga sangat-sangat time tu..Gembira tak terkata =p

Tapi kini ,,minggu demi minggu,,weekly income aku makin berkurangan.Mungkin ini juga salah aku sebab jarang2 update blog disebabkan kesibukan study..Tapi apakan daya..Study aku terlalu penting untuk dilaksanakan..

Mungkin ini lah jodoh aku bersama Cik Nuff..Adatlah orang bercinta..Kejap ok kejap gaduh..Betul tak kawan2..So,,Aku akan cuba sedaya upaya untuk memikat semula hati Cik Nuff..

Untuk apa?? Untuk Dapatkan Hadiah Istimewa Daripada Beliau la..

Hadiah Apa?? Flying Kiss Ke??hahaha..Aku Tak Mengharapkan Semua itu =p
Yang Aku Harapkan ialah hadiah berupa BUFFERED EARNING!!!!! Tu lah yang aku tunggu2kan..Semoga Dapat 1 hari nanti..Cepat Sikit Aku Dapat Beli Honda Jazz Orange yang diharap2kan seseorang(Ceh Duit Xde Nak Beli Kereta Pulak)

Apa2pun,,Aku akan tetap berusaha untuk memenangi hati CIk Nuff Nie..=)

*Kepada Otai2 Blog Di luar sana,,harap2 dapatlah berkongsi sedikit tip untuk aku merealisasikan impian aku nie,,=)

Jumlah Visitors Yang Aku Impikan


Seterusnya Dapat Income Seperti Ini..=)

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

2 comments:

nur said...

wah banyaknya income beribu2 tu..
caiyok2.. sama berusaha dan update n bw
ALL IN ONE

WanDin said...

Semoga kita sama2 dpt income smpai beribu2 jgk..Pasti boleh!!hehe

Post a Comment

Sila Tinggalkan Komen Ada Di Sini..Terima Kasih..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...