BeRMuLaNya SeBuAH KiSaH

Tetaplah Tersenyum Walau SeBerat Mana Dugaan Menimpa Diri Mu..

Subscribe
Add to Technorati Favourites
Add to del.icio.us

Smile Before Read =)


ANDA SUKA BLOG INI? ....................................................  Orang Tengah Sesat Dalam Blog Nie ...........................................
Saturday, October 23, 2010

Final Exam Yang Semakin Dekat !!!!!!

Posted by WanDin
Views
Views

Final Exam ?? Arghh!! Benda yang di tunggu2 semakin dekat..!!
Kini study week sudah pun menjelang tiba dan tanpa aku sedari,,ianya hampir berlalu..
Dalam kepasrahan hati yang kini melarat,aku semakin berdebar2 untuk melangkah ke dewan peperiksaan.
Aku bertanya kepada diri sendiri,,dah bersedia ke aku nie nak masuk final? Entahla..macam xready je rasa2nya..haha..Tapi nak buat cmne,final kne aku tempuhi juga demi masa depan yang semakin bersinar..Aku redha untuk kali nie samada results aku nanti ok ke ataupun sebaliknya..Tapi apa2 pun sebelum final nie,,aku akan berusaha bersungguh2 untuk belajar setakat yang mampu..Harap2 results aku nanti ok la..Kalau results aku seperti yang di idam2kan,dapatlah aku terus join fast track yang UiTM buat. So,,,,Ini bermakna,sem nie akan jadi sem last aku kt Uitm Penang sebelum aku terus ke shah alam untuk sambung degree..Mudah-mudahan tercapailah Hendaknya,,Dapat la aku jimat 1 sem nanti..6 bulan dapat jimat masa sapa yang xnak kan.6 bulan awal aku dapt gunakan untuk kerja,kumpul2 duit dulu sebelum kawen..HAHA..xsabar rasanya ak kawen..Papehal pn,,korang sume doakan kejayaan aku okay? Semoga aku berjaya dapat results seperti yang di harap2 kan..

Jadual Exam Aku...




Dimanakah Tempat aku di dewan peperiksaan nie?
Ataupun nie bakal jadi dewan peperiksaan aku? Oh Tidak !


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

4 comments:

Ain Zulaikha said...

awak ni sem 3 eh? follo u

Cik Aien said...

gud Luck! hehe

WanDin said...

Cik Aien : Thanks..=)
Ain Z : Mana Taw? Samakah Kita?? Hehe

shekechik said...

wishing u GOOD LUCK..do ur best ea..hehe

Post a Comment

Sila Tinggalkan Komen Ada Di Sini..Terima Kasih..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...