BeRMuLaNya SeBuAH KiSaH

Tetaplah Tersenyum Walau SeBerat Mana Dugaan Menimpa Diri Mu..

Subscribe
Add to Technorati Favourites
Add to del.icio.us

Smile Before Read =)


ANDA SUKA BLOG INI? ....................................................  Orang Tengah Sesat Dalam Blog Nie ...........................................
Thursday, November 25, 2010

Akhirnya ....

Posted by WanDin
Views
Views

Alhamdulillah,,
Akhirnya Akaun Aku Dah Pun Di Update,,
Thanks To Nuffnang,,
Suka Sangat2,,
Hehehe,,

Yang Paling Aku Suka Sekali,,
Last Update Telah Membawa Kepada Cash Out Aku,,
Yeah ! Cash Out Aku Yang Pertama,,
Walaupun Jumlah Tak Sampai Beratus,,
Tapi AKu Tetap Bersyukur,,
Syukur Sangat2,,
Setelah Sebulan Lebih Aku BerBlogging,,

Harap Semuanya Berjalan Lancar,,
Dapatlah Aku Tambah Duit Poket Masa Cuti Sem Nie,,,
Tapi Aku Nak Tanya Sikit Lah,,
Status Glitteri Kalau Cash Out Amik Masa Sebulan kan,,
Tapi Cek Tu Dapat Dalam Masa Sebulan,,
Or,,
Lepas Sebulan Baru Dapat??
Harap Kawan Blogger Sekalian Dapat Membantu,,
Thanks..
(^_^)

*Tak Sabar nak Tunggu BE Yang Ke-2..Bilalah Blog Aku Nie Nak Dapat lagi.. =p

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

19 comments:

amirulez said...

macam mane nak naikkan kita puny nuffnang yerk?? ak dah sebulan baru rm2..

zaL_cdpx said...

bper ko dpt? hahhaaa

Abu Uwais said...

pertama kali menjengah bloh ni. terus rasa nk follow. boleh ek jey follow

WanDin said...

Amirulez : Nak Naikkan Nuffnang,,Kne Banyak Wt Blogwalking..2 je caranye bagi blogger baru..Kalau otai 2 lain,,dok diam je dorang dah ade visitor sndri..

Zal: RM 64.25..Sikit je tapi ok lah..Baru je lagi nie.

lezaqasandra said...

waaaaaaa congrate...pasni bole belanja ABC uhuksss

ShaLLeyShaLina said...

mak aii sebulan lebih blogging dah ble cashout....kagum...kagum...T_T tahniah ekk...

Zazachan said...

wahh..tahniah!..hehe
aku dah berbulan tggu cek tak dpt2 lg..

WanDin said...

Cik Liz : Jom ! hehe
ShalleyShalina: Alah Sikit je cash out..xsmpai seratus pun..2 yg kjp je..Dah xsabar nak pegang duit hsil blogging..huhu..

Artzlizan said...

teruskan teruskan...

cik hani said...

tahniah! buleh la belanje :P

Far8 budak baik said...

terharuuu lahhhh ahahaha=P

hans said...

wah
best nya
cepat gila dapat cash out

P/S : Beberapa Soalan Menarik Yang Gua Nak Tanya Pada Anda Semua

Rina Rossoneri said...

masa kita buat hari tu, lama jugaklah dapat cek nih, lebih sebulan..xtaulah kalau orang lain.. neway congratz!!

Cempakamelati said...

Waaa tahniah...saya belum boleh cash out ;lagi ..baru dapat RM17.90. Lama lagi la nak dapat merasa duit Nuffnang.

Luqman Zakaria said...

tahniah2...belog sy punyer berape ntah pon tatau,,
tak amek kesah pon..zzzzz :P..
neway,,nice belog..

Lufti said...

giler r power dpt BE..aku langsung x dpt BE taw...
wuwuw..sedey2..:p

iris syuhada said...

stella!!!! hahaha i terjah u.. I pown dlm proses ngan nuffnang tp kalu u tgk blog I..bhg nuffnang tu error npe eik?? Awk leh bantu saye x???

iris syuhada said...

stella try g kat blog yg satu ni still error

iris syuhada said...

tu la ader gak nuff ckp cmtu tp nk g blog manager ktne iris ni bkn pandai sgt... tolong la awk... :(

Post a Comment

Sila Tinggalkan Komen Ada Di Sini..Terima Kasih..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...