BeRMuLaNya SeBuAH KiSaH

Tetaplah Tersenyum Walau SeBerat Mana Dugaan Menimpa Diri Mu..

Subscribe
Add to Technorati Favourites
Add to del.icio.us

Smile Before Read =)


ANDA SUKA BLOG INI? ....................................................  Orang Tengah Sesat Dalam Blog Nie ...........................................
Wednesday, November 24, 2010

Nuffnang Oh Nuffnang !

Posted by WanDin
Views
Views


Hari Nie Aku Buat Entry Untuk Cik Nuff,,
Sebab Apa?
Sebab....
Akaun Aku Dah Dekat 2 Minggu Tak Update,,
Aku Pun Tak Tahu Kenapa Dan Mengapa,,

Aku Mula Perasan Bila Aku baru je Dapat Buffered Earning Hari 2,,
Dapat2 Je,,
Akaun Aku Terus Tak Update,,
Mengapakah,,
Aku Pun Tak Tahu,,

Tapi Aku Rasa Lah Kan,,
Maybe Cik Nuff Nak Tolong Simpankan Dulu Kot,,
1 Hari Nanti Dia Publish Semua Earning2 yang Aku Dapat,,
Tup2..
Beratus2..
Hehe Berangan Je Lebih..

Tapi Apa Pun,,
Aku Harap Ada Hikmah Disebalik Benda Nie,,
Yang Terbaik Untuk Aku,,
And Aku Akan Cuba Naikkan Trafik Blog Aku,,
Maybe Atas 200 ++ Pulak Ke,,
Dapat BE Lagi Lepas Nie..
Huhu,,
Anyway,,
Thanks Kepada Blogger Lain Yang Dah Support Blog Aku Nie ea,,
Jasa Anda Amat DiHargai,,
Trimas Banyak,,
Sudi2 Lah datang Lagi Ea,,
(^_^)

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

12 comments:

Unknown said...

dia suruh kamu lebih rajin la tu..
heheh

shekechik said...

ahakss..lepas ni dpt banyak la 2..
ada udang di sebalik mee kot..hehe

Unknown said...

mintak2...tup2 beratus...

WanDin said...

Diana : Maybe Kot..Xckup rajin skrg nie..huhu
SheKechik& Azana : kalau Macam 2 bagus la..untung badan..=)

Unknown said...

wah!!! be....sila rajinkan diri anda ,,ngee

Unknown said...

salam singgah,
baru ade 1 BE kan.. BE ni selalunya kan on-air ikut tempoh tertentu.. which kita sendiri pun tak tahu, semua atas advertiser... boleh jadi 1 BE akan jadi ME selepas 4 bulan.. boleh jadi juga 1 BE akan jadi ME dalam tempoh 1 minggu... so rajin2 up trafik, bior income BE tu meningkat.. cth, nilai naik sampai RM50.. baru la best... ;)

WanDin said...

Kak Yong : Dah Jd ME Pun..N Nilai Dia X menggebirakan..sdih2..Papepun,,Tetap Bersyukur..

grOundnUt said...

wahh...tahniah...^^'

hans said...

sebulan?
bukan 2 bulan ker?

P/S :Dasyat! Memang Dasyat! Kepada Lelaki! Awas Jika Anda Berjalan Keseorangan!

P/S : Kutipan Filem 2 Alam? Korang Tahu Ker Dah Berapa Juta? Meh Tengok Sini

Kak Dai Shaklee Sabah said...

hehehehe nanti tiba nuffnang buat SURPRISE..i bagi u ye katenye hehehe..rajin2 la key

Afzainizam said...

♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kami DAtang Ziarah Blog Anda
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫

hahhhh nuff nak bagi spacial kat ko agaknya... rerajin lah yeee mana lah tau rezeki ko tuuu

just another blogger said...

nuff sy xnek2 lg sedih..huhu.. ade 0.50 je.. =.=

Post a Comment

Sila Tinggalkan Komen Ada Di Sini..Terima Kasih..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...