BeRMuLaNya SeBuAH KiSaH

Tetaplah Tersenyum Walau SeBerat Mana Dugaan Menimpa Diri Mu..

Subscribe
Add to Technorati Favourites
Add to del.icio.us

Smile Before Read =)


ANDA SUKA BLOG INI? ....................................................  Orang Tengah Sesat Dalam Blog Nie ...........................................
Monday, November 15, 2010

Hati Melonjak Kegirangan..!!

Posted by WanDin
Views
Views

Hai Kawan Blogger..Apa Khabar Semua..Hari Nie Aku Nak Kongsi Kegembiraan Dan Kebahagiaan Yang Tak Terhingga Dengan Rakan-Rakan Semua..Wahh!! Bunyi Macam Menarik Je..Memang Menarik Pun Sebenarnya..hehehe..Nak Taw Apa? Semua Blogger Nuffnang Comfirm2 Suka Bila Akaun Korang Dapat Buffered Earning Kan..Setelah Aku Tunggu2 Akhirnya Aku Dapat BE Yang Pertama Dari Nuffnang..!!!!!

Yang Lagi Menariknya,,Aku Ada 2 Blog Lain Yang Dah Di Daftar Dengan Nuffnang..Tapi 1 Pun Xdapat BE..And Kali Nie Aku Buat Blog Baru Dan Hasilnya.....................JengJengJeng.........BE Yang Pertama dalam masa tak sampai SEBULAN aku buat blog Bermulanya Sebuah Kisah  Nie..!!!!!

Harap2 BE 2 Akan Tahan Lama Untuk Aku Dapat Earning Yang Lebih Banyak Hasil Usaha Aku Berblog..Cukup Duit Nanti,,Boleh La Buat Belanja Kawen..Hehehehe..Yang Penting,,Kene Maintain Unique Visitor Kat Blog Nie..InsyaAllah Boleh..Yakin!!!!!! (Semangat Pulak tiba2)

Rakan2 Blogger Yang Lain,,Rajin2 La Skodeng Blog Nie K..Sama2 Kita Dapat Earning Yang Di Idamkan Di Samping Tak Lari Dari Niat BerBlogging..Oraiittttt...Jumpa Lagi Di Lain Hari..=)



Buffered Earnings

Buffered earnings are earnings for metered campaigns that are currently running on your blog. These will be added to your total earnings after the campaign ends
CAMPAIGN NAMEBLOGCTR
BONUS
CURRENT EARNINGCTR
Sony Power of Imaging A55 & A33 LRBermulanya sebuah kisah+RM ???RM ????11.54%

#  BE AKU YANG PERTAMA !!!!!!!!!!!

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

8 comments:

Fairuz Zainal said...

tahniah la ye :D

ashraf said...

aku pun baru dapat aritu. hepi gile :)

p/s latest post:
Chelshit Lagi

top posts:
HAHAHA (18++)
Hemut..hemut..
Aku Tak Gentleman?

ANIS HJ SUKARTI said...

congrats2!!

shaheila said...

haha..nak sikit ye.. :)

Anonymous said...

huhuu..yay! tahniah :)

Syahira Mansor said...

congrats. mula2 first... lepastu berbelas2 be dapat. wait n see :)

Rosliza Roslan said...

thanx dtg jenguk blog

Rosliza Roslan said...

thanx singgah blog

Post a Comment

Sila Tinggalkan Komen Ada Di Sini..Terima Kasih..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...