BeRMuLaNya SeBuAH KiSaH

Tetaplah Tersenyum Walau SeBerat Mana Dugaan Menimpa Diri Mu..

Subscribe
Add to Technorati Favourites
Add to del.icio.us

Smile Before Read =)


ANDA SUKA BLOG INI? ....................................................  Orang Tengah Sesat Dalam Blog Nie ...........................................
Sunday, November 14, 2010

Western Week...

Posted by WanDin
Views
Views

Lama Sudah Aku X Update Blog Nie..Dah Dekat Sebulan Agaknye..Biasa lah kan,,Kalau Dah Nama pun students, Akhir-akhir sem macam Nie Memamg Busy Sikit..So Sekarang,, Aku Kembali Untuk Post Entry Terbaru Tentang Diri Aku..

Sejak Kebelakangan Nie,, Rezeki Aku Melimpah2 Dengan Penaja-Penaja Yang Sudi Menaja aku Untuk Makan Western Dengan Dorang Dalam Masa Seminggu..Woww!! Hebat..HAHA..Aku Tak Minta Sume Tu Tapi Kalau dah Orang Nak Belanja,, Takkan Nak Tolak Kan..Rugi Namanya tu..=p

Blackpapper Chicken Chop

Cheese Baked Chicken Chop


Lamb Chop

Disini Aku Nak Ucapkan Banyak-banyak Trimas Untuk Kues Yang Dah Belanja Aku Cheese Baked Chicken Chop Masa Aku Datang Kluang Hari tu..Pijo Untuk Blackpapper Chicken Chop Dengan menggunakan Duit PTPTN Dia..Sem Depan Dapat Duit Boleh Belanja Lagi..hehehe..N Untuk Amin Yang Belanja Lamb Chop..Sorry Agak Mahal Tapi Aku Saje Nak rasa yang lain dari Yang Lain..jangan Marah..=p

26 Hari bulan Nie InsyaAllah Aku akan datang Kluang Lagi N Akan Dapat La Lagi Makan Western hasil Orang Belanje..huhuhu..Bukan Aku Minta yee..Tapi dia yang Suruh Datang Sebab Nak Belanja Kawan2..Aku Akan Menanti Dengan sabar...

*Syukur Kehadrat Illahi Kerana Memurahkan Rezeki Aku..

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

7 comments:

Unknown said...

eee cedapnye..hee

Anonymous said...

nyam nyam sedapnye ciken n lamb chop

Anonymous said...

ohh..sedapnyeeee.. T_T ttbe rase lapa lak...

Belalang hijau Perisik said...

untungnya ada kawan2 mcm tue...
boleh amik buat ipar duai tuh...

huhuhu

Yellow LEOpard said...

nyummy2! :p

Hanis said...

sedapnyerrr chickenchop balckpaper tuh... nk ckit..
hehe
mkn kat mn nih?
dah lama xmkn chicken chop mcm di atas tuh...

WanDin said...

Makan Kat Penang nie..Hehe..Sedapkan..

Post a Comment

Sila Tinggalkan Komen Ada Di Sini..Terima Kasih..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...