BeRMuLaNya SeBuAH KiSaH

Tetaplah Tersenyum Walau SeBerat Mana Dugaan Menimpa Diri Mu..

Subscribe
Add to Technorati Favourites
Add to del.icio.us

Smile Before Read =)


ANDA SUKA BLOG INI? ....................................................  Orang Tengah Sesat Dalam Blog Nie ...........................................
Thursday, August 11, 2011

Alhamdulillah BE Yang Ke 2 & 3

Posted by WanDin
Views
Views

Salam Kawan2,,
Semalam Saya Bosan,,
Saje2 Lah Bukak Nuffnang Nak Tengok Akaun Yang Dah Lama Berbengkalai,,
Macam Biasalah Kan,,
Bukak2 Je Nuffnang Mesti Terus Tengok Earnings Dah Dapat Bape,,
Mula2 Saya Tak Perasaan Yang Saya Dapat Buffered Earning,,
Bila Tengok Betul2,,
Wahhh !!!
BE Saya Yang Ke 2 Dah Masuk,,
Lama Dah Tak Dapat BE Dari Cik Nuffnang,,
Sekarang Baru Dapat,,
Syukur,,,

Lepas 2 Selang Je Beberapa Jam Saya Bukak Lagi Akaun Saya,,
Dan Tanpa Saya Sangka,,
Masuk Lagi BE Yang Ke 3,,
Alhamdulillah,,
Rezeki Bulan Puasa Kan,,

Click Untuk Tumbesaran Sempurna..

Earning Setakat Nie Belum Lagi Banyak Lah,,
Baru Je Lagi Dapatkan,,
Berapa??
Haaa Mana Boleh Bagitaw,,
Rahsia Lah Kan,,
Kalau Bagitaw Nanti Saya Kena Rompak Pulak,,
Hahahah,,
Macam Banyak Je Dapatkan Sampai Nak Kena Rompak,,
Tapi Apapun,,
Saya Bersyukur Dengan Pemberian Nie,,
Semoga BE Nie Lama Bertenggek Kat Blog Saya,,
Dan Semoga BE Ke 4 Dan Seterusnya Akan Menyusul,,
InsyaAllah..
Amin..

















Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

17 comments:

cik violet said...

bestnyeee dapt BE..BE nk jengah my blog mcm xde hrpn je..heeeeee

Syahadah_Li said...

hehehe.alhamdulillah...

Ain Zulaikha said...

tahniah :)

gnesop.com said...

tahniah bro.. moga terus meningkat nilai BE tu :)

Gen said...

congrats! :]

M[i]$Z[a]C[k] said...

boleh lah beelanjaaa ;)

Anonymous said...

B.E tu penting ke? ermmm... gee tak penah amek tahu pasal b.e..huhu..

WanDin said...

Thanks Semua..
Cik Gee : Penting Lah Jugak Sebab Dia Tolong Naikkan Earnings Kita Dengan Lagi Cepat Dan Banyak..=)

Unknown said...

tahniah!

Nuruashia said...

alahaii..seikit xpe..jnji ade..nuru ni xdpt agy buffered earning tau..T_T

Unknown said...

xpnah dpt pluang nk blnje gne hasil BE..hmm..tp knp dan mcm mne org boleh kaya dgn nuffnang eh?

WanDin said...

Nuruashia & Pemuda Harapan...InsyaAllah 1 Hari Nanti Korang Pun Dapat Jgk..Rezeki Sape Taw Kan..Sabar Eh (^_^)

ChocoStrawberi said...

huhu.bes2!rezki puase ye dak?? ;)

Anonymous said...

congras k.. kite bile la nak merasa

WanDin said...

Aku Dan Dia : Rezeki Puasa..Dapat Banyak,,Rezeki Raya Sekali..Huhu

Onenanina : 1 Hari Nanti..Belum Masanya Lagi Kot..Sabar Eh..

syahirooAhmad said...

wahh. ajar la pasal nuffnang.. i nwbie

aindzaya said...

waa...BE ain da lama ta masuk............hehehe....ley jadikan duit raya nie broo....congratzzz tawww!!!

Post a Comment

Sila Tinggalkan Komen Ada Di Sini..Terima Kasih..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...