BeRMuLaNya SeBuAH KiSaH

Tetaplah Tersenyum Walau SeBerat Mana Dugaan Menimpa Diri Mu..

Subscribe
Add to Technorati Favourites
Add to del.icio.us

Smile Before Read =)


ANDA SUKA BLOG INI? ....................................................  Orang Tengah Sesat Dalam Blog Nie ...........................................
Wednesday, August 10, 2011

Safee Sali Di Risik Kelab Jerman

Posted by WanDin
Views
Views

Hai2,,
Apa Khabar Semua,,
Hari Ini Saya Rasa Terkejut Dan Teruja,,
Kenapa Ye??
Saya Dah Nak Kawin Ke??
Haaa,,
Bukan Lah,,
Kawin 2 Lama Lagi,,
Saya Terkejut Sebab Tadi Saya Bukak Blog Orang Dan Ternampak Title Nie,,
Penyerang Sensasi Negara Di Risik Kelab Jerman,,
Betul Ke??
Siap Video Lagi,,
Saya Macam Tak Percaya,,
Tapi Lepas Tengok Pengakuan Safee Sali Sendiri,,
Saya Agak Percaya Dan Hanya Mengucapkan Semoga Berjaya,,
Agar Skil Beliau Bertambah Mantap,,
Seterusnya Dapat Membantu Skuad Bola Sepak Malaysia Di Lain Hari,,
Good Luck Safee !!!


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

7 comments:

Mrsfaizor said...

bangga tgk anak melayu di beri kejayaan sebegini besar!

Connecting With My Own Soul said...

amboi. betul ke? wah. murah rezeki. :)

WanDin said...

MrsFaizorworld : Banggakan..harap lebih ramai lagi yang dapat ikut jejak langkah safee sali..

Difficult : Tak Comfirm Lagi Masih Lagi Dalam Pebincangan..Harap Menjadi Lah 2..Kan3..

nurshaf said...

cayalah safee!!hehehe

syiela said...

tumpang berbangga :)

Terbelog said...

bravo bro :)

IFA Athirah said...

bgus tu..dpt mahirkn lg skill kn? http://www.geekintherainbow.blogspot.com/

Post a Comment

Sila Tinggalkan Komen Ada Di Sini..Terima Kasih..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...